Blogin idea

Tämän blogin idea on osittain ihan normaali elämästäni kertova blogi, mutta koska Saksaan "muuttaessani" täytyy minun hoitaa koulu yhtälailla kuin täällä Suomessakin, myös valinnaiset taide aineet. Valinnaisina minulla on liikunta, joka ei sinänsä erillisenä osana blogissa esiinny, käsityö blogin osalta samalla idealla kuin liikunta, ilmaisutaito, tutummin "kouluteatteri", josta tulee kerrottua ihan päivittäisissä puuhissani blogin yhteydessä, ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä leivonta, jossa kuvaan kerran viikossa kun teen ruokaa.


Selvennystä "muuttoni" ideasta tulee tässä:
Asun Saksan Warendorfissa noin kolmisen kuukautta kevään aikana, suunnilleen helmi-toukokuut.
Minulla on kämppis, jonka yhteydestä mun elämään Saksassa saatte selvennystä tuota pikaa.


Pääaiheena on kuitenkin hevoshommat.
Teen töitä hevosten parissa sekä ratsastan arkisin päivittäin, hevoshommat ottavat aikaa 6-8H per päivä. 
Paikkana on suomalaisten kenttäratsastajien Sanna Siltakorven ja Elmo Jankarin talli Warendorfissa, Sanna sekä Elmo myös valmentavat minua ainakin nyt sielä olo aikanani. 
Tallilta kämpilleni on matkaa vain noin 1km. 
Tämä kämppikseni on kuin onkin Sannan ja Elmon tallityöntekijä.
Tämän kolmisen kuukauden aikana teen joka päivä kaikki ruuat itse itselleni, käyn kaupassa, pesen pyykit ja siivoan itse yms, elän siis ns itsenäisesti.


Koulun hoidan kuitenkin jollai tapaa normaalisti.
Teen tehtävät sekä opiskelen kaikki aineet itsenäisesti kaikinpuolin.
Blogin ylläpitämisellä kuittaan juurikin nuo taide aineiden suoritukset, mistä alussa jo kerroinkin.
Omalla tavallaan tämä on päiväkirja koulusta sekä blogi päivittäisestä elämästäni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti